Connect with us
Header Leaderboard Ad Code

Δήμος Νέαπολης Συκεών

Ποιοι είναι οι τρεις νέοι αντιδημάρχοι που όρισε ο Σ.Δανιηλίδης

Ποιες θέσεις αναλαμβάνουν και ποιες οι αρμοδιότητες τους

Τρεις νέους αντιδημάρχους με θητεία μέχρι 31/12/2023 όρισε ο δήμαρχος Νεάπολης – Συκεών, Σίμος Δανιηλίδης. Πρόκειται για την Ιωάννα Αλεξιάδου, την Παρασκευή Γενίτσαρη και τον Αναστάσιο Τσακιρίδη.

Αναλυτικά οι αρμοδιότητες που αναλαμβάνουν οι τρεις νέοι αντιδήμαρχοι:


Α. Την κα. Αλεξιάδου Ιωάννα του Αλεξάνδρου Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιοτητες:

  1. Την ευθύνη και εποπτεία της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου και των αρμοδιοτήτων της σύμφωνα με τον ΟΕΥ και την ισχύουσα νομοθεσία.
  2. Την εποπτεία της λειτουργίας του Κοινωνικού Φαρμακείου, της Δομής Παροχής Βασικών Αγαθών (Κοινωνικό Παντοπωλείο και Δομή Παροχής Συσσιτίου) και του Κέντρου Κοινότητας.
  3. Την εποπτεία λειτουργίας του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών.
  4. Το συντονισμό δράσης θεμάτων που αφορούν στην προαγωγή και πρόληψη υγείας, στην
    κοινωνική ένταξη ατόμων που υφίστανται κοινωνικό αποκλεισμό, στην υποστήριξη οικονομικά αδυνάτων και απόρων δημοτών και γενικά ευπαθών ομάδων του πληθυσμού του Δήμου, καθώς επίσης και την ευθύνη λειτουργίας των κοινωνικών-προνοιακών δομών που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 94, παρ. 3 του Νόμου 3852/2010.
  5. Την ευθύνη για τη λειτουργιά των δομών και την εφαρμογή προγραμμάτων για τα Άτομα με Αναπηρία.
  6. Την εκπροσώπηση του δήμου στο Εθνικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων και την ευθύνη εφαρμογής των προγραμμάτων του στο δήμο.
  7. Το συντονισμό της δράσης εθελοντικών ομάδων και την εποπτεία της Δημοτικής Τράπεζας αίματος του Δήμου.
  8. Την ευθύνη λειτουργίας του Συμβουλίου Πρόληψης της Παραβατικότητας του Δήμου, της λήψης μέτρων καταπολέμησής της και την επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες.
  9. Τη συνεργασία με την ΕΛ.ΑΣ. για ζητήματα ασφάλειας, δίωξης ναρκωτικών, τροχαίας και άλλα που συναρτώνται με την προστασία του πολίτη, στο Δήμο.
  10. Την προώθηση θεμάτων που σχετίζονται με την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στο δήμο σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 75 του Ν.3463/2006 όπως ισχύει.
  11. Τη λήψη μέτρων ασφαλείας και τον έλεγχο εφαρμογής τους στις εγκαταστάσεις τα μεταφορικά μέσα και τον μηχανικό εξοπλισμό των υπηρεσιών που εποπτεύει.
  12. Τη χορήγηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας παιδικών, βρεφικών και βρεφονηπιακών σταθμών, την αναθεώρηση της άδειας ίδρυσης και λειτουργίας τους όταν μεταβάλλονται συγκεκριμένα στοιχεία και τη διαρκή ενημέρωση για τους ελέγχους που διεξάγονται, σύμφωνα με τα οριζόμενα αναλυτικότερα στις διατάξεις των άρθρων 2 και 6 του Π.Δ. 99/2017, την ευθύνη εφαρμογής των παραπάνω σχετικών διατάξεων, καθώς και την υπογραφή των εγγράφων που σχετίζονται με τις μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες.
  13. Την υπογραφή του τεκμηριωμένου αιτήματος του διατάκτη της παραγράφου 3α του άρθρου 66 του Ν.4270/2014 και της παραγράφου 1α του άρθρου 4 του Π.Δ. 80/2016.
    14.Την παραλαβή πάσης φύσεως δικαστικών αποφάσεων και λοιπών εγγράφων κοινοποιούμενων στο Δήμο επί αποδείξει παρά παντός ιδιώτη ή δημοσίου οργάνου.
  14. Την άσκηση καθηκόντων Ληξιάρχου και την τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου
  15. Την υπογραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν. 3463/2006 (Φ.Ε.Κ 114/Α ́/2006) «Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων», των πάσης φύσεως βεβαιώσεων, των πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών για εξυπηρέτησή τους, των εγγράφων προς Δήμους, καθώς και κάθε σχετικού εγγράφου που αφορά την άσκηση των μεταβιβαζόμενων αρμοδιοτήτων του Δήμου.
  16. Τη σύνταξη εκθέσεων αξιολόγησης των προϊστάμενων των οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου.
  17. Την ευθύνη, εποπτεία και εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου σ’ όλες τις δομές του Δήμου.

Β. Την κα. Παρασκευή Γενίτσαρη του Απόστολου, Αντιδήμαρχο του Τμήματος Περιβάλλοντος και κατά τόπο Αντιδήμαρχο της Δημοτικής Κοινότητας Πεύκων και της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  1. Την ευθύνη του Τμήματος Περιβάλλοντος της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και των αρμοδιοτήτων του σύμφωνα με τον ΟΕΥ και την ισχύουσα νομοθεσία.
  2. Την εκπόνηση και υλοποίηση εκδηλώσεων, δράσεων στον τομέα του περιβαλλοντικού σχεδιασμού και πρασίνου.
  3. Τη διοργάνωση του θεσμού «Πράσινο Μπαλκόνι».
  4. Τη διοργάνωση εξορμήσεων δενδροφύτευσης σε όλες τις Δημοτικής Κοινότητες και την
    οργάνωση αναδασώσεων στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου.
  5. Την ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Κοιμητηρίων Πεύκων, καθώς και την ευθύνη
    μεταφοράς των πολιτών/δημοτών από και προς τα Κοιμητήρια Ευόσμου.
  6. Την ευθύνη για την παρακολούθηση των συντηρήσεων, επισκευών, φύλαξη και
    καθαριότητα των κτιριακών εγκαταστάσεων των υπηρεσιών που εποπτεύει.
  7. Τη λήψη μέτρων ασφαλείας και τον έλεγχο εφαρμογής τους στις εγκαταστάσεις τα
    μεταφορικά μέσα και τον μηχανικό εξοπλισμό των υπηρεσιών που εποπτεύει.
  8. Την υπογραφή του τεκμηριωμένου αιτήματος του διατάκτη της παραγράφου 3α του
    άρθρου 66 του Ν.4270/2014 και της παραγράφου 1α του άρθρου 4 του Π.Δ. 80/2016.
  9. Την παραλαβή πάσης φύσεως δικαστικών αποφάσεων και λοιπών εγγράφων
    κοινοποιούμενων στο Δήμο επί αποδείξει παρά παντός ιδιώτη ή δημοσίου οργάνου.
  10. Την άσκηση καθηκόντων Ληξιάρχου και την τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση
    απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου.
  11. Την παρακολούθηση λειτουργίας του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Πεύκων.
  12. Τη λήψη μέτρων ασφαλείας και τον έλεγχο εφαρμογής τους στις εγκαταστάσεις της
    Δημοτικής Ενότητας Πεύκων.
    13.Την ευθύνη για την παρακολούθηση των συντηρήσεων, επισκευών, φύλαξη και
    καθαριότητα των κτιριακών εγκαταστάσεων της Δημοτικής Κοινότητας Πεύκων.
    14.Τη σύνταξη εκθέσεων αξιολόγησης του /της προϊσταμένου/ης του Τμήματος
    Περιβάλλοντος.
  13. Την υπογραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν. 3463/2006 (ΦΕΚ
    114/Α ́/2006) «Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων», των πάσης φύσεως βεβαιώσεων, των πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών για την εξυπηρέτησής τους, των εγγράφων προς Δήμους, καθώς και κάθε σχετικού εγγράφου που αφορά την άσκηση των μεταβιβαζόμενων αρμοδιοτήτων, είτε αυτές αφορούν τη Δημοτική Κοινότητα Πεύκων, είτε τις εν γένει μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες του Δήμου.

    Γ. Τον κ. Αναστάσιο Τσακιρίδη του Σπύρου Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας και του μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  14. Την ευθύνη και εποπτεία του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου και των αρμοδιοτήτων του σύμφωνα με τον ΟΕΥ και την ισχύουσα νομοθεσία.
  15. Την ευθύνη άσκησης των αρμοδιοτήτων για την οργάνωση, συντονισμό και παρακολούθηση των υπηρεσιών στην αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών και εκτάκτων αναγκών και στην επικαιροποίηση και εφαρμογή των σχεδίων πολιτικής προστασίας του Δήμου, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του άρθρου 75 του Ν.3463/2006.
  16. Την εφαρμογή μέτρων και προγραμμάτων αντιμετώπισης υγειονομικών κρίσεων (αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, κ.α.)
  17. Την εκπροσώπηση του δήμου στα συντονιστικά όργανα πολιτικής προστασίας.
  18. Την υπογραφή του τεκμηριωμένου αιτήματος του διατάκτη της παραγράφου 3α του
    άρθρου 66 του Ν.4270/2014 και της παραγράφου 1α του άρθρου 4 του Π.Δ. 80/2016.
  19. Την παραλαβή πάσης φύσεως δικαστικών αποφάσεων και λοιπών εγγράφων
    κοινοποιούμενων στο Δήμο επί αποδείξει παρά παντός ιδιώτη ή δημοσίου οργάνου.
  20. Την άσκηση καθηκόντων Ληξιάρχου και την τέλεση πολιτικών γάμων σε περίπτωση
    απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου.
  21. Την υπογραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν. 3463/2006 (ΦΕΚ
    114/Α ́/2006) «Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων», των πάσης φύσεως βεβαιώσεων, καθώς και κάθε σχετικού εγγράφου που αφορά την άσκηση των μεταβιβαζόμενων αρμοδιοτήτων.
  22. Τη σύνταξη εκθέσεων αξιολόγησης του /της προϊσταμένου/ης του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement