Η δήμαρχος Δέλτα βρέθηκε στην έδρα του γραφείου του Συμπαραστάτη στα Διαβατά
Η Δήμαρχος Δέλτα Γερακίνα Μπισμπινά βρέθηκε στα Διαβατά στην έδρα του γραφείου του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης του Δήμου Δέλτα όπου και συναντήθηκε με την Συμπαραστάτρια του Δήμου Δέλτα Δέσποινα Αντωνιάδου.
Στη συζήτηση που ακολούθησε τέθηκε το θέμα της εύρυθμης λειτουργίας του θεσμού του Συμπαραστάτη με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων. Η Δήμαρχος ενημερώθηκε για τις ενέργειες της κ. Αντωνιάδου ενώ παράλληλα δοκίμασε τη νέα φόρμα υποβολής αιτημάτων που λειτουργεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Δέλτα και μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να βρει στον παρακάτω σύνδεσμο: https://tinyurl.com/mtxpxy6j
Μάλιστα το γραφείο του Συμπαραστάτη θα είναι ανοικτό για το κοινό κάθε Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη από τις 9πμ. μέχρι τις 2 μμ. και θα μπορεί κάθε ενδιαφερόμενος να επικοινωνεί και τηλεφωνικά στο 2310 788630 (εσωτ. 420) ή στο e-mail: [email protected]. Επίσης πλέον υπάρχει και η σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης https://www.facebook.com/profile.php?id=61567128682324
Η Δήμαρχος Δέλτα Γερακίνα Μπισμπινά σημείωσε μετά την συνάντηση ότι: «Είναι πολύ σημαντικό ότι μετά από τέσσερα χρόνια χωρίς Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης έχουμε μια καταρτισμένη νομικό την Δέσποινα Αντωνιάδου στη θέση αυτή. Ο θεσμός του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης είναι πολύ σημαντικός καθώς ενισχύει την λειτουργία των θεσμών, προασπίζει την διαφάνεια και την καλή λειτουργία του δήμου σε όλα τα επίπεδα. Ο Δήμος Δέλτα είναι ένας από τους 46 Δήμους που έχουν εκλέξει Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης, από τους συνολικά 212 Δήμους που είναι βάσει νόμου υποχρεωμένοι να εκλέξουν σε ολόκληρη την Ελλάδα και είμαι βέβαιη ότι θα φέρει αποτελέσματα και θα κάνει καλύτερη τη διοίκηση μας. Εύχομαι καλή θητεία στην Δέσποινα Αντωνιάδου στο πολύ σημαντικό έργο που έχει αναλάβει».
Ο Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης αποτελεί θεσμό διαμεσολάβησης μεταξύ των πολιτών, των επιχειρήσεων και του Δήμου ή της Περιφέρειας, αποσκοπώντας στον έγκαιρο εντοπισμό και την αποτελεσματική αντιμετώπιση φαινομένων κακοδιοίκησης, στη διασφάλιση της αμεροληψίας των δημοτικών αρχών και στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Δήμου.