Τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ διεξάγονται κατόπιν ραντεβού μέσω του myKEPlive.gov.gr
Ο δήμος Δέλτα, εντάχθηκε στην υπηρεσία myKEPlive από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για να συμβάλλει στην αλλαγή της καθημερινότητας των πολιτών και των επιχειρήσεων μέσα από τις ψηφιακές τεχνολογίες και υποδομές.
Οι υπάλληλοι των ΚΕΠ του δήμου έχουν εκπαιδευτεί στον χειρισμό της πλατφόρμας, την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.
Υπενθυμίζεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ διεξάγονται κατόπιν ραντεβού μέσω του myKEPlive.gov.gr.
Η υπηρεσία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών:
1) Πληροφόρηση – Αίτηση,
2) Εξυπηρέτηση από το δήμο σας,
3) Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία
4) Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις. Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι πολίτες είναι από τις 08:00 έως τις 14:30.