Συνάντηση Δημάρχου Ωραιοκάστρου και Γ.Γ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών
Η αναβάθμιση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) του Δήμου Ωραιοκάστρου βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης που είχαν σήμερα το μεσημέρι ο Δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Παντελής Τσακίρης και ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών, Λεωνίδας Χριστόπουλος.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του κ. Τσακίρη στο Δημαρχείο Ωραιοκάστρου και συμμετείχαν ο εντεταλμένος σύμβουλος Ψηφιακής Πολιτικής και Νέας Γενιάς του Δήμου Ωραιοκάστρου, Δαμιανός Ιωσηφίδης, η Γενική Γραμματέας του Δήμου Ωραιοκάστρου, Αναστασία Σισμανίδου, η αν. προϊσταμένη Διεύθυνσης ΚΕΠ Ωραιοκάστρου, Μαρία Λαζαρίδου, η Διευθύντρια Γ.Γ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών, Δήμητρα Λυγούρα και η προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικών Διαδικασιών Δημοσίου, Αντιγόνη Μακρυγιάννη.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο κ. Τσακίρης έθεσε στον κ. Χριστόπουλο το θέμα της μετεγκατάστασης του ΚΕΠ Ωραιοκάστρου σε νέο χώρο, που θα ανταποκρίνεται πλήρως στις λειτουργικές ανάγκες του ΚΕΠ και τονίστηκε πως το επόμενο διάστημα πρόκειται να δρομολογηθεί η μεταφορά της υπηρεσίας.
Ο κ. Χριστόπουλος ανέφερε στον κ. Τσακίρη πως η Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών δρομολογεί τη συνολική αναβάθμιση της οργανωτικής, λειτουργικής, ψηφιακής και αισθητικής ταυτότητας των ΚΕΠ. Στο πλαίσιο αυτό πρόκειται να ενεργοποιηθούν χρηματοδοτικά εργαλεία, με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό των ΚΕΠ και με σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, ώστε να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο οι υπηρεσίες που παρέχονται προς τους πολίτες.
«Συζητήσαμε με τον κ. Χριστόπουλο και τους συνεργάτες του για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στα ΚΕΠ του Δήμου μας και για τους τρόπους με τους οποίους θα μπορέσουμε να τα επιλύσουμε. Συμφωνήσαμε να συνεργαστούμε στενά, ώστε να υλοποιηθεί ο σχεδιασμός της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών για τον εκσυγχρονισμό των ΚΕΠ, έτσι ώστε οι δημότες μας να μπορούν να εξυπηρετούνται άμεσα και εύκολα χωρίς να ταλαιπωρούνται. Θέλουμε οι πολίτες μας να διευκολύνονται στην καθημερινότητά τους και στις συναλλαγές τους με τις δημόσιες υπηρεσίες», είπε ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Παντελής Τσακίρης.