Connect with us
Header Leaderboard Ad Code

Επικαιρότητα

Ταχιάος: «Κλειστές πόρτες» βρίσκει η έρευνα για το μετρό στα δυτικά

Published

on

Σήμερα ο κόσμος είναι πολύ δύσπιστος να ανοίξει την πόρτα του στον καθένα που του χτυπάει, δήλωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό

Για τους “αρνητές” στην έρευνα μελέτης για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης στη δυτική πλευρά της πόλης μίλησε στην ΕΡΤ ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Νίκος Ταχιάος.

Πρόκειται για μια έρευνα που χρειάζεται να γίνει πόρτα πόρτα και ζητείται από τους πολίτες των περιοχών της δυτικής Θεσσαλονίκης, όπου μελετάται η επέκταση του Μετρό, να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τις μετακινήσεις τους. 

Όπως ανέφερε ο Ν. Ταχιάος, “δεν θα χαρακτήριζα τους ανθρώπους αρνητές. Σήμερα ο κόσμος είναι πολύ δύσπιστος να ανοίξει την πόρτα του στον καθένα που του χτυπάει. Ζούμε σε μια εποχή με εγκληματικότητα, με κορονοϊό και είναι επιφυλακτικός. Ωστόσο, έχει σημασία να γίνει η έρευνα στη Θεσσαλονίκη.”

Αυτήν τη στιγμή στην Αγία Σοφίας ολοκληρώνονται οι εργασίες στην επιφάνεια οδού στα επίπεδα του σταθμού, η βασική γραμμή του Μετρό βρίσκεται σε στάδιο ολοκλήρωσης, το ίδιο και η γραμμή της Καλαμαριάς και μελετάμε την επέκταση, με προτεραιότητα προς τη βορειοδυτική Θεσσαλονίκη. Δηλαδή προς περιοχές όπως ο Εύοσμος, η Σταυρούπολη, το Κορδελιό, η Νεάπολη, περιοχές που έχουν ανάγκη αυτές τις μετακινήσεις με το μετρό. Για τον λόγο αυτό χρειάζεται να μελετήσουμε το σύνολο των μετακινήσεων στην πόλη, για να προσαρμοστούν και όλες οι κυκλοφοριακές συνθήκες στα πραγματικά δεδομένα”.

Οι έρευνες παρά την οδό έχουν ήδη γίνει, ρωτώντας τους οδηγούς στα αυτοκίνητα σχετικά με της μετακινήσεις τους, όπως και οι έρευνες στα λεωφορεία. Το μεγάλο πρόβλημα είναι με τις έρευνες που πρέπει να γίνουν στα σπίτια, μιας και 12.000 νοικοκυριά χρειάζεται να ανοίξουν την πόρτα τους στους ερευνητές, κάτι όμως που δεν συμβαίνει. 

Ο κ. Ταχιάος απηύθυνε έκκληση προς τους πολίτες να συνεργαστούν, καθώς η έρευνα της εταιρίας αφορά την καθημερινότητα και τη διευκόλυνσή τους, ενώ τόνισε και τη σημασία αυτής ως προς τη χρηματοδότηση του έργου της επέκτασης από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, μιας και χρειάζεται να έχουν τα στοιχεία που να τεκμηριώνουν ότι τα χρήματα δεν “πέφτουν σε μια μαύρη τρύπα”. 

Τέλος, ο κ. Ταχιάος επανέλαβε για ακόμη μια φορά ότι η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό στο τέλος του 2023, εφόσον – αν εξαιρέσουμε τον σταθμό Βενιζέλου- οι υπόλοιπες εκκρεμότητες είναι μικρές και σχεδόν όλα σε προχωρημένο στάδιο, παρά τη “συντονισμένη προσπάθεια καθυστέρησης του έργου”, όπως τη χαρακτήρισε

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement