Στο σημείο τομής των αξόνων των οδών Τιμίου Σταυρού & Δημοτική Οδός
Τα μέτρα ρύθμισης οδικής κυκλοφορίας στην περιοχή της Διαλογής με την κατασκευή κυκλικού
κόμβου, στο σημείο τομής των αξόνων των οδών Τιμίου Σταυρού & Δημοτική Οδός ενέκρινε το δημοτικό συμβούλιο Κορδελιού Ευόσμου.
Σύμφωνα με την εισήγηση που κατατέθηκε στο δημοτικό συμβούλιο, με το έγγραφό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας διαβιβάσθηκε στον ΟΣΕΘ οριζοντιογραφία μελέτης βάσει της οποίας προβλεπόταν ο οριστικός αποκλεισμός πρόσβασης στην Εσωτερική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τη συμβατική μελέτη οδοποιίας στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου “Υπολειπόμενες εργασίες Ανισόπεδου Κόμβου Κ16 στη συμβολή ΠΑΘΕ και Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης”.
Ο ΟΣΕΘ προχώρησε στην έκδοση της απόφασης βάσει της οποίας τροποποιήθηκε η διαδρομή της λεωφορειακής γραμμής Νο9, λόγω ανακατασκευής της ΕΠΟΘ, χωρίς το βρόχο της πλατείας Διαλογής. Ο αποκλεισμός της πρόσβασης της εν λόγω γραμμής στην Εσωτερική Περιφερειακή μέσω σηματοδοτών επέφερε τις εξής δυσλειτουργίες:
Α) Τα λεωφορεία δεν μπορούν να εισέλθουν προς την πλατεία Διαλογής και να επιστρέψουν, καθώς αυτό συνεπάγεται τη διενέργεια εκτέλεσης ελιγμού αναστροφής σε διασταύρωση. Χρειάζεται ειδική διαμόρφωση κυκλικής πορείας η οποία θα είναι ικανή να φιλοξενήσει λεωφορείο μήκους 12μ.
Β) Η οδός που συνδέει την παράπλευρη οδό της ΕΠΟΘ με το Γήπεδο έχει ελλιπή γεωμετρικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά για την εξυπηρέτηση οχημάτων δημόσιας συγκοινωνίας και επιπροσθέτως χαρακτηρίζεται από έντονη κυκλοφορία βαρέων οχημάτων.
Έπειτα από κοινή αυτοψία ΟΣΕΘ – Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, σχεδιάστηκαν και προτείνονται οι παρακάτω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:
1) Η κατασκευή κυκλικού κόμβου στο σημείο τομής των αξόνων των οδών Τιμίου Σταυρού και Δημοτική Οδός διαμέτρου 4,00μ. όπως φαίνεται στο επισυναπτόμενο σχέδιο.
2) Η κυκλική πορεία των λεωφορείων τα οποία θα εισέρχονται στον κόμβο από τις οδούς Εμμανουήλ Παππά – Δημοτική οδός (με νησίδα) – κυκλικός κόμβος – Δημοτική οδός (με νησίδα) – Εμμανουήλ Παππά.
3) Η ακριβής χωροθέτηση του κυκλικού κόμβου ενδέχεται να διαφοροποιηθεί (+/-1,00μ) έπειτα και από την δοκιμαστική διαδρομή που θα εκτελέσουν τα λεωφορεία.