Connect with us
Header Leaderboard Ad Code

Δήμος Κορδελιού Ευόσμου

Μ’ ένα «κλικ» πιστοποιητικά και αιτήματα δημοτών από τις Ψηφιακές Θυρίδες του Δ.Κορδελιού Ευόσμου

Πόσα αιτήματα έχουν διεκπεραιωθεί μέχρι σήμερα

Μια ακόμη ψηφιακή υπηρεσία που έρχεται να διευκολύνει τις συναλλαγές των πολιτών με το Δήμο έθεσε σε λειτουργία ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου, διευρύνοντας την προσπάθεια για τον εκσυγχρονισμό των δημοτικών υπηρεσιών και συμβάλλοντας στην καλύτερη, άμεση και δίχως ταλαιπωρία εξυπηρέτησή τους.

Πρόκειται για τις Ψηφιακές Θυρίδες που ενισχύουν το “οπλοστάσιο” των δημοτικών υπηρεσιών, παρέχοντας μέσα από το σύγχρονο και ασφαλές περιβάλλον του gov.gr (πατήστε ΕΔΩ) τη δυνατότητα έκδοσης πιστοποιητικών και διεκπεραίωσης αιτημάτων (Δημοτολογίου, Ληξιαρχείου, βεβαιώσεις κατοικίας, κ.ά.). Οι Ψηφιακές Θυρίδες συνιστούν το ψηφιακό γραμματοκιβώτιο του δημότη, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα να διεκπεραιώσει εξ αποστάσεως τις υποθέσεις του, χωρίς να απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία του στις δημοτικές υπηρεσίες.

Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών Χρήστο Ταξίδη, με την πιλοτική ενεργοποίηση των θυρίδων στο Δήμο Κορδελιού Ευόσμου έχουν διεκπεραιωθεί μέχρι σήμερα 513 αιτήματα Δημοτολογίου, 115 αιτήματα Ληξιαρχείου και 624 αιτήματα για βεβαιώσεις κατοικίας, συμβάλλοντας στην άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των δημοτών.

Σημειώνεται ότι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της υπηρεσίας έγινε από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), με την υποστήριξη εφαρμογών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, του Υπουργείου Εσωτερικών και της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement