Σε ποιους οδικούς άξονες του Ευόσμου – Κορδελιού σχεδιάζονται αλλαγές
Τι αναφέρει ο συγκοινωνιολόγος και συνεργάτης του δημάρχου Κορδελιού – Ευόσμου, Σταύρος Κωνσταντινίδης
Ολοκληρώθηκε ο συγκοινωνιακός σχεδιασμός τεσσάρων βασικών οδικών αξόνων του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου, με στόχο την ασφάλεια για πεζούς και οδηγούς και τη βελτίωση της λειτουργικότητας και της αισθητικής των περιοχών, όπως γνωστοποιεί ο συγκοινωνιολόγος και συνεργάτης του δημάρχου Κλεάνθη Μανδαλιανού για θέματα Βιώσιμης Κινητικότητας, Σταύρος Κωνσταντινίδης.
Πρόκειται για την Παπανδρέου στο Κορδελιό, την Μ.Αλεξάνδρου, την 25ης Μαρτίου στον Εύοσμο και την Αναγεννήσεως στην περιοχή άνωθεν του Περιφερειακού.
Τι αναφέρει αναλυτικά στην ανάρτησή του στο facebook, που συνοδεύεται από φωτογραφίες, ο κ.Κωνσταντινίδης:
«Πριν ένα χρόνο ο Δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου με εμπιστεύτηκε να στηρίξω ως Σύμβουλος Συγκοινωνιολόγος την βιώσιμη ανάπτυξη του Δήμου, που είναι και η παιδική μου γειτονιά. Ανταποκρίθηκα με την χαρά να προσφέρω στον τόπο μου, άσχετα αν μεγάλα διαστήματα οι υποχρεώσεις μου με κρατάνε στην Αθήνα. Παρά τις αντίξοες συνθήκες της πανδημίας, δεν αφήσαμε το χρόνο να χαθεί. Δουλεύουμε με δυναμισμό και όραμα για να είμαστε έτοιμοι την επόμενη ημέρα. Προχώρησα και ολοκλήρωσα τον συγκοινωνιακό επανασχεδιασμό 4 βασικών οδικών αξόνων του Δημου, σε λίγους μήνες: την Παπανδρεου στο Κορδελιό, την Μ.Αλεξάνδρου, την 25ης Μαρτίου στον Εύοσμο και την Αναγεννήσεως στην περιοχή άνωθεν του Περιφερειακού.
Δεκάδες κόμβους, διασταυρώσεις και αρκετά χιλιόμετρα οδικών αξόνων. Με γνώμονα τις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας, επιχειρήσαμε να αναβαθμίσουμε την λειτουργικότητα, την αισθητική, την οδική ασφάλεια, και να δημιουργήσουμε ενδυναμωμένες υποδομές για πεζούς και σε μερικές περιπτώσεις και για ποδήλατα. Στην εικόνα φαίνεται ο επανασχεδιασμός της 25ης Μαρτίου στη διασταύρωση με Εθνικής Αντίστασης. Σήμερα σχεδόν καθημερινά γίνονται ατυχήματα. Με τη λύση μας, η οποία ακολουθεί την ίδια λογική σε όλο το μήκος της 25ης Μαρτίου (Σμύρνης, Παπάγου, Μαιάνδρου κτλ) μηδενίζουμε τα τροχαία και καθιστούμε ολόκληρο τον δρόμο φιλικό στους πεζούς, στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, και βιώσιμο για το μέλλον του και τις επόμενες γενιές».