Connect with us

Δήμος Νέαπολης Συκεών

Επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς από τον Δ.Νεάπολης -Συκεών

Published

on

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί αύριο, Τρίτη

Σε ακόμα μία συνεργασία με τα γραφεία Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης προχωρά ο δήμος Νεάπολης-Συκεών με κύριο στόχο την συνεχή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των σχολείων του, συμμετέχοντας στη διοργάνωση του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού σεμιναρίου για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης «Φύση: Μια περιπέτεια για όλους!».

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 8 Ιουνίου, από τις 6 έως τις 8 το απόγευμα, με συνεργαζόμενους φορείς την Περιβαλλοντική οργάνωση ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ, το 1o ΚΕΣΥ Β’ Θεσσαλονίκης, το δήμο Νεάπολης-Συκεών, το δήμο Παύλου Μελά και τελεί υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.

«Την τέλεια και δίκαιη εικόνα και λειτουργικότητα της φύσης καλούμαστε να μιμηθούμε και να υιοθετήσουμε ως εκπαιδευτικοί προκειμένου να προσφέρουμε στους μαθητές και στις μαθήτριές μας μια πιο δίκαιη ζωή που σέβεται το διαφορετικό όπως και το παρόμοιο ή αυτό που θεωρείται το «ορθό»» σημειώνουν οι διοργανωτές του σεμιναρίου από τα γραφεία Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, αναφερόμενοι στους στόχους και τη φιλοσοφία του, προσθέτοντας ότι «καλούμαστε να δώσουμε σάρκα και οστά στην συμπερίληψη που προωθείται πλέον ως η αναγκαστική επόμενη σελίδα στην εκπαίδευση, αν και τόσο αυτονόητη. Στο πλαίσιο, λοιπόν της συμπερίληψης, κάθε παιδί βρίσκει τη θέση του στην εκπαίδευση και στη ζωή με την κατάλληλη παιδαγωγική προσέγγιση. Οι ανισότητες, ο εκφοβισμός, οι προκαταλήψεις και ο ρατσισμός εξοβελίζονται και μετατρέπονται σε αλληλεγγύη, ενσυναίσθηση και δημιουργικότητα».

Όπως εξηγούν οι διοργανωτές «Αυτή η φιλοσοφία του θα προσεγγιστεί μέσα από εισηγήσεις που θα τονίσουν τις καλές πρακτικές προσβασιμότητας στη φύση για όλα τα εμποδιζόμενα άτομα, πώς αυτές οι καλές πρακτικές μετατρέπονται σε πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για εμποδιζόμενα άτομα και το σπουδαίο έργο δημόσιων φορέων προς αυτή την κατεύθυνση και ποιες επαγγελματικές προοπτικές προάγει αυτός ο τομέας για τις μελλοντικές γενιές, οι οποίες περιλαμβάνουν πλέον και τα εμποδιζόμενα άτομα ως ισάξια και παραγωγικά μέλη της κοινωνίας μας, και πώς αυτές οι προοπτικές μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού».

Advertisement
Advertisement