Για την υλοποίηση του προγράμματος θα χρησιμοποιηθούν δύο οχήματα, ενώ ειδικό όχημα τίθεται στη διάθεση των πολιτών με κινητικά προβλήματα.
Το Κοινωνικό Ιατρείο του Δήμου Παύλου Μελά, αναλαμβάνει από τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου, τη μεταφορά ηλικιωμένων πολιτών, που αδυνατούν να προσέλθουν για εμβόλιο κατά της Covid-19, στο προγραμματισμένο ραντεβού τους, την ημέρα και ώρα που έχει καθοριστεί.
Πρόκειται για μια ακόμη πρωτοβουλία στήριξης της τρίτης ηλικίας, από την Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής, η οποία αξιοποιεί προσωπικό και οχήματα, για τους ηλικιωμένους κατοίκους Σταυρούπολης, Πολίχνης, Ευκαρπίας που δεν έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν με ίδια μέσα στα εμβολιαστικά κέντρα της Θεσσαλονίκης.
Για την υλοποίηση του προγράμματος μεταφοράς ευάλωτων πολιτών στα εμβολιαστικά κέντρα θα αξιοποιηθεί το προσωπικό του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι», των ΚΑΠΗ του Δήμου Παύλου Μελά, του Τμήματος συντήρησης και διαχείρισης οχημάτων και θα χρησιμοποιηθούν δύο οχήματα.
Επί πλέον τίθεται στη διάθεση των πολιτών με κινητικές δυσκολίες ειδικό όχημα που διαθέτει η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση ΙΡΙΣ (ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ), τις ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 10.00-12.00 και τα Σάββατα, 09.00-14.00.
Όσοι επιθυμούν να εξυπηρετηθούν από τις δημοτικές υπηρεσίες, θα πρέπει να δηλώσουν την ημέρα και την ώρα του ραντεβού τους για το εμβόλιο, ώστε να προγραμματιστεί η μεταφορά τους και να απευθύνονται έγκαιρα (τουλάχιστον 1 ημέρα νωρίτερα), στα τηλέφωνα της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής 2310 609380/587812
➢ Δευτέρα έως Παρασκευή, 08.00-14.00
➢ Σάββατο, 10.00-14.00
Την ημέρα του προγραμματισμένου ραντεβού, ο πολίτης μεριμνά για την έγκαιρη προσέλευσή του στο Εμβολιαστικό Κέντρο (τουλάχιστον 15’ πριν από την ώρα του ραντεβού), με στόχο να διευκολυνθεί η ομαλή ροή της διαδικασίας εμβολιασμού και να αποφευχθούν τυχόν καθυστερήσεις.
Επίσης, την ημέρα του ραντεβού, ο πολίτης οφείλει:
➢ Να φέρει την Αστυνομική Ταυτότητα ή Διαβατήριο ή άλλο επίσημο έγγραφο, προκειμένου να πραγματοποιηθεί ταυτοποίηση των στοιχείων του.
➢ Να γνωρίζει τον Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας (ΑΔΤ), τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) ή τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αναζήτηση του ραντεβού του.
➢ Επιπλέον, να φέρει τον κωδικό QR, όπως δημιουργήθηκε κατά τον προγραμματισμό του ραντεβού, σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή (γραπτό μήνυμα SMS ή e-mail).