Connect with us

Δήμος Παύλου Μελά

Έκτακτες γραμμές υποστήριξης και επικοινωνίας των πολιτών στον Δ. Παύλου Μελά

Published

on

Λειτουργία δύο τηλεφωνικών γραμμών ψυχολογικής στήριξης και αιτημάτων του δήμου Παύλου Μελά λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας

Λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας που επιβάλλεται από τα νέα μέτρα του Νοεμβρίου 2020 για την προστασία από την Covid – 19, η αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Παύλου Μελά θα λειτουργήσει δύο έκτακτες γραμμές επικοινωνίας και υποστήριξης πολιτών.

➢1η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή αιτημάτων

2310 020185

Ώρες λειτουργίας: 07:00-14:30

Η γραμμή αφορά στην εξυπηρέτηση κατοίκων χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από την οικία τους, για θέματα εξασφάλισης ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, φάρμακα).

➢2η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης.

2310 609380 & 2310 608297

Ώρες λειτουργίας: 8:30-16:30

Στην τηλεφωνική γραμμή ψυχολόγοι της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής θα παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη σε πολίτες που χρήζουν βοήθειας, λόγω των δυσμενών συνθηκών που βιώνει η κοινωνία με τον covid-19.

«Οι συμπολίτες μας που νιώθουν αυτές τις μέρες την ανάγκη να συνομιλήσουν για τα συναισθήματά τους, φόβο, αγωνία, άγχος, ανασφάλεια, πανικό, κατάθλιψη και όλες τις συνέπειες αυτής της κατάστασης που βιώνουμε τους τελευταίους μήνες, μπορούν να καλούν στις παραπάνω γραμμές».

Οι τηλεφωνικές γραμμές στήριξης θα λειτουργήσουν για όλο το διάστημα απαγόρευσης της κυκλοφορίας, και θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση.

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Advertisement
Advertisement