Ο Δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης
Προκηρύσσει ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό κάτω των ορίων, σύμφωνα με τις διατάξεις Ν. 4412/16 (ΦΕΚ 147/Α/08-08-16 «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών-Προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ) για την «Προμήθεια εξοπλισμού επίπλων» με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφοράς, μόνο βάσει τιμής.
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 94.345,40€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% (προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ: 76.085,00€, ΦΠΑ: 18.260,40€) και υποδιαιρείται σε δύο τμήματα ήτοι:
Τμήμα 1: «Προμήθεια επίπλων για την αναβάθμιση του Καλλιτεχνικού Σχολείου Θεσσαλονίκης», με εκτιμώμενη αξία 36.245,00€ πλέον ΦΠΑ 24%
Τμήμα 2: «Προμήθεια επίπλων για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των υπηρεσιών του δήμου», με εκτιμώμενη αξία 39.840,00€ πλέον ΦΠΑ 24%
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν προσφορά για ένα ή περισσότερα τμήματα για τη συνολική ωστόσο προκηρυχθείσα ποσότητα κάθε «τμήματος». Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov με σφραγισμένες προσφορές σε δύο στάδια, οι οποίες θα υποβληθούν ηλεκτρονικά σύμφωνα με τις διατάξεις περί ηλεκτρονικών διαγωνισμών της σχετικής Υπουργικής Απόφασης (ΥΑ 64233/08-06-21 (ΦΕΚ 2453/Β’/09-06-21). Για την υποβολή προσφοράς ο α/α συστήματος στο ΕΣΗΣΗΣ είναι 134708.
Ως ημερομηνία ανάρτησης των τευχών δημοπράτησης στη διαδικτυακή πύλη του ΕΣΗΔΗΣ ορίζεται η 02/07/21, ως ημερομηνία έναρξης υποβολής των προσφορών ορίζεται η 02/07/21 ημέρα Παρασκευή και ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών ορίζεται η 19/07/21 ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:00.
Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα. Για την συμμετοχή τους στον διαγωνισμό, οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς χρήστες θα πρέπει να έχουν πραγματοποιήσει εγγραφή στο Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) σύμφωνα με το άρθρο 6 της Υ.Α. 64233/08-06-21 και να διαθέτουν προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή χορηγούμενη από πιστοποιημένη αρχή παροχής ψηφιακής υπογραφής.
Αναθέτουσα Αρχή: Δήμος Αμπελοκήπων Μενεμένης (ΟΤΑ Α’ Βαθμού)
Ταχ.Δ/νση: Πατρ. Γρηγορίου Ε’ 12
ΤΚ 56123 Θεσσαλονίκη, Ελλάδα, Τηλέφωνο: +30 -2313 – 313.644, fax: +30 -2313 – 313.625
Ηλεκτρονική διεύθυνση : [email protected], [email protected]
Δικτυακός Τόπος : http://www.ampelokipi-menemeni.gr
Πρόσβαση στα Έγγραφα της Σύμβασης: Πλήρης, Άμεση και δωρεάν πρόσβαση στην πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ) μέσω της διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov και στο site του δήμου
www.ampelokipi-menemeni.gr
Κωδικοί CPV: 39130000-2, 39141100-3, 39110000-6, 39121200-8, 39113500-2, 39136000-4 και 44521110-2
Τόπος Παράδοσης-Κωδικός: NUTS: GR122
Εναλλακτικές προσφορές –Αντιπροσφορές: ΟΧΙ
Χρονική διάρκεια Σύμβασης: Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται για σε τέσσερις μήνες από την υπογραφής της. Ειδικότερα, για το τμήμα 1, 60 ημέρες και για το τμήμα 2, 90 ημέρες από την έγγραφη ειδοποίηση της αρμόδιας υπηρεσίας.
Χρηματοδότηση: Για το τμήμα 1: Με την Απόφαση με αριθμ.πρωτ.103859/14-10-2019 και Αριθμ. 1325 (ΑΔΑ: ΩΧΜ8465ΧΙ8-ΘΩ1), εγκρίθηκε στην ΣΑΕ 047 έργο με ονομασία «Αναβάθμιση λειτουργίας καλλιτεχνικού σχολείου Θεσσαλονίκης στο Δήμο Αμπελοκήπων Μενεμένης με αριθ. ενάριθ. Έργου 2019ΣΕ04700003.
Για το τμήμα 2: Η χρηματοδότηση θα γίνει από ιδίους πόρους ενώ μέρος ποσού ήτοι 4.364,80€ χρηματοδοτείται από Πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (αριθμ.ενάρισθμ. έργου 2016ΕΠ00810084)
Προϋποθέσεις συμμετοχής: Δικαιούμενοι Συμμετοχής: Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετέχουν φυσικά και νομικά πρόσωπα ημεδαπά ή αλλοδαπά καθώς και
κοινοπραξίες φυσικών ή νομικών προσώπων που ασκούν την κατασκευή ή εμπορία των υπό προμήθεια ειδών και παρέχουν εχέγγυα άρτιας εκτέλεσης της σύμβασης.
Αποκλεισμός υποψηφίων: Οι αναθέτουσες αρχές αποκλείουν έναν οικονομικό φορέα από τη συμμετοχή σε διαδικασία σύναψης σύμβασης για τους λόγους όπως αυτοί αναφέρονται στο άρθρο 73 του Ν.4412/16 (άρθρο 57 παρ.1 έως 6 της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ).
Απαιτούμενες Εγγυήσεις: Εγγύηση Συμμετοχής: Η εγγύηση συμμετοχής στο διαγωνισμό ορίζεται σε ποσοστό 2% της εκτιμώμενης αξίας κάθε τμήματος της σύμβασης εκτός ΦΠΑ.
Εγγύηση Καλής εκτέλεσης: Ο ανάδοχος στον οποίο θα γίνει η κατακύρωση του διαγωνισμού, υποχρεούται να καταθέσει μέχρι και την υπογραφή του συμφωνητικού εγγύηση καλής εκτέλεσης, το ύψος της οποίας καθορίζεται σε ποσοστό 4% της εκτιμώμενης αξίας κάθε τμήματος της σύμβασης εκτός ΦΠΑ.
Εγγύηση Καλής λειτουργίας: Ο Ανάδοχος υποχρεούται με την οριστική παραλαβή, να καταθέσει Εγγυητική Επιστολή Καλής Λειτουργίας το ύψος της οποίας θα ανέρχεται στο 3% της εκτιμώμενης αξίας κάθε τμήματος της σύμβασης εκτός ΦΠΑ.
Χρόνος ισχύος προσφορών: Οι προσφορές ισχύουν και δεσμεύουν τους οικονομικούς φορείς για χρονικό διάστημα διακοσίων σαράντα (240) ημερών, το οποίο υπολογίζεται από την επόμενη της διενέργειας της διαδικασίας ανάθεσης.
Γλώσσα σύνταξης προσφορών: Ελληνική
Έννομη Προστασία: Ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 345-374 του Βιβλίου IV του Ν.4412/16 και το π.δ.39/2017 (Α’ 64/04-05-17)
Με εντολή δημάρχου
Ο Αντιδήμαρχος
Μανωλόπουλος Βασίλειος