Από 22 Ιουλίου
Ανακοίνωση ΣΟΧ 4/2024 || Αιτήσεις από Δευτέρα 22/7/2024 έως και Παρασκευή 2/8/2024
Ο Δήμος Παύλου Μελά ανακοινώνει την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, συνολικά εκατό δεκατριών -113- ατόμων, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου πλήρους απασχόλησης, για το διδακτικό έτος 2024-2025.
Η Ανακοίνωση ΣΟΧ 4/2024 αρ. πρωτοκόλλου 38055/19.7.2024, έχει ως αναπόσπαστο τμήμα της:
α. Το έντυπο «ΑΙΤΗΣΗ – ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ» και
β. Tο «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ» για την πρόσληψη καθαριστών – καθαριστριών στις σχολικές μονάδες των Δήμων»
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων γίνεται από 22/7/2024 έως και 2/8/2024.
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ τα αρχεία:
➢ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΟΧ
➢ΑΙΤΗΣΗ – ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΕ WORD
➢ΑΙΤΗΣΗ – ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΕ PDF
➢ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ
➢ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ
(ΠΡΟΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΟΣΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΕΤΗ 2020-2021 ΕΩΣ 2023-2024)
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση με αριθμό ανακοίνωσης ΣΟΧ 4/2024 και να την υποβάλουν, μαζί με τα δικαιολογητικά τους, ηλεκτρονικά μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Δήμου Παύλου Μελά: eservices.pavlosmelas.gr ή από το εικονίδιο “Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες”, που βρίσκετε στην αρχική σελίδα της παρούσας ιστοσελίδας και στη συνέχεια στο εικονίδιο “Ηλεκτρονικές Αιτήσεις”.
Διαδικασία:
Οι υποψήφιοι στο εικονίδιο “Ηλεκτρονικές Αιτήσεις”, αφού κάνουν σύνδεση με τους κωδικούς taxisnet και εγγραφή
προχωράνε στην “καταχώρηση νέας αίτησης”,
στην συνέχεια στην κατηγορία επιλέγουν “Αιτήσεις” και στην διαδικασία επιλέγουν “Αίτηση – Δικαιολογητικά ΣΟΧ 4/2024 – ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ/ΣΤΡΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ”
εκεί κλικάρουν το: Δημιουργία & Επόμενο Βήμα
κατεβάζουν το έντυπο Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση (το οποίο υπάρχει και στο τέλος της παρούσας ανακοίνωσης)
Το εκτυπώνουν, το συμπληρώνουν και το υπογράφουν
Στην προσθήκη αρχείων προσθέτουν το έντυπο της αίτησης και όλα τα υπόλοιπα δικαιολογητικά σκαναρισμένα, ή σε ευκρινείς φωτογραφίες.*
Στη συνέχεια επιλέγουν την ένδειξη Υποβολή (Με την οριστική υποβολή ολοκληρώνεται η διαδικασία και η αίτηση παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου)
*Προτεινόμενος τύπος αρχείων pdf ή jpg μικρής ανάλυσης. Αν τα αρχεία σας είναι μεγάλης χωρητικότητας μπορεί να αντιμετωπίσετε καθυστέρηση στην επισύναψη-προσθήκη αρχείων.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
1.Προκειμένου να αποφευχθούν λάθη και παραλείψεις, ΔΙΑΒΑΣΤΕ προσεκτικά το κείμενο της Ανακοίνωσης και του Παραρτήματος ΙΙ, πριν τη συμπλήρωση της αίτησης.
2.Μαζί με την Αίτηση υποβάλλονται ΚΑΙ τα δικαιολογητικά. Συμπλήρωση/Διόρθωση των αιτήσεων/δικαιολογητικών γίνεται δεκτή μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων.
Η αίτηση πρέπει απαραιτήτως να εμφανίζεται υπογεγραμμένη, με φυσική υπογραφή (και στην συνέχεια να μετατρέπεται σε pdf, κατόπιν σάρωσης).
3.Ανυπόγραφες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές.
4.Αιτήσεις που θα κατατεθούν εκτός του ανωτέρω προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος, θα απορριφθούν ως εκπρόθεσμες.
5.Στο πεδίο ΕΜΠΕΙΡΙΑ, να αναφέρεται μόνο η χρονική περίοδος απασχόλησης σε αντίστοιχη θέση, που έχει διανυθεί με αντίστοιχες συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που είχαν συναφθεί με τις Σχολικές Επιτροπές του Δήμου (έως και το διδακτικό έτος 2019-2020) και με το Δήμο Παύλου Μελά (για τα διδακτικά έτη 2020-2021 και στη συνέχεια) .
6.Όσες/οι σχολικές καθαρίστριες/ές ΙΔΟΧ εργάστηκαν στην καθαριότητα των σχολικών μονάδων του Δήμου Παύλου Μελά, για τα διδακτικά έτη 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023 θα προσμετρήσουν και θα συμπληρώσουν το συγκεκριμένο χρόνο εμπειρίας στην αίτηση τους σύμφωνα με τη συνολική βεβαίωση εμπειρίας που έχει εκδώσει αυτεπάγγελτα το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και βρίσκεται αναρτημένη στο site του Δήμου.
7.Όλα τα μοριοδοτούμενα κριτήρια, ΠΡΕΠΕΙ να αποδεικνύονται από πιστοποιητικά σε ισχύ (π.χ. πιστοποιητικό πολυτεκνίας ΑΣΠΕ, πιστοποιητικό ΚΕΠΑ για αναπηρία κ.ο.κ.) Αν δεν διαθέτετε πιστοποιητικό, το σχετικό κριτήριο ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ.
8.Μονογονέας θεωρείται όποιος έχει με δικαστική απόφαση ή ιδιωτικό συμφωνητικό την ΓΟΝΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ κι ΌΧΙ απλώς την επιμέλεια ανήλικου τέκνου.
Σύμφωνα με την 40936/14.5.2024 απόφαση του ΥΠ.ΕΣ αναφορικά με τη διαδικασία και τα υποβαλλόμενα δικαιολογητικά για την πρόσληψη προσωπικού σε σχολικές μονάδες Δήμων σε περίπτωση θανάτου λόγω ενδοοικογενειακής βίας, (Β΄2813), προστίθεται περίπτωση 8 στο Κεφάλαιο ΙΙ («Απαραίτητα Δικαιολογητικά Συμμετοχής»)του Παραρτήματος ΙΙ, ως εξής:
- Με την 40936/14.5.2024 απόφαση του ΥΠ.ΕΣ (Β΄2813) σε περίπτωση θανάτου λόγω ενδοοικογενειακής βίας και εφόσον έχει ασκηθεί ποινική δίωξη, είναι δυνατή η πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας στις σχολικές μονάδες των δήμων με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου ενός συγγενούς αποβιώσαντος εκ της ως άνω αιτίας, πρώτου βαθμού συγγένειας εξ αίματος με αυτόν. Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότεροι συγγενείς πρώτου βαθμού, η δυνατότητα πρόσληψης αφορά μόνο έναν (1) από αυτούς. Ο δικαιούχος προσλαμβάνεται ως υπεράριθμος για κάθε διδακτικό έτος στον δήμο του οποίου είναι κάτοικος, μη εφαρμοζομένων των κριτηρίων και της διαδικασίας μοριοδότησης της ανωτέρω απόφασης.
Συγγενής αποβιώσαντος εξαιτίας ενδοοικογενειακής βίας, θα πρέπει να καταθέσει μαζί με την αίτηση και τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
α)Ληξιαρχική πράξη θανάτου.
β)Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, από το οποίο να προκύπτει ο βαθμός συγγένειας με τον αποβιώσαντα.
γ)Πιστοποιητικό της Εισαγγελίας Πρωτοδικών περί άσκησης ποινικής δίωξης για αξιόποινη πράξη των άρθρων 299 ή 311 ΠΚ τελεσθείσας στο πλαίσιο του ν. 3500/2006.
δ)Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας.
ε)Υπεύθυνες δηλώσεις των λοιπών συγγενών πρώτου βαθμού περί παραίτησης από τη δυνατότητα πρόσληψης βάσει της διάταξης του άρθρου 132 του ν. 5090/2024.».
Για κάθε άλλη διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο Προσωπικού, στα τηλέφωνα:
2313 302840, 2313 302852, 2313 302941, 2313302841.