Η εικόνα του Μίλτου Τεντόγλου ταξιδεύει στον κόσμο
Μια εικόνα ακόμη, ένα graffiti που απεικονίζει τον Μίλτο Τεντόγλου προστέθηκε στον –πασίγνωστο πλέον- τοίχο του Α΄ ΓΕΛ Πεύκων. Ήδη, η εικόνα του Γιάννη Αντετοκούμπο, φιλοτεχνημένη από τον Μάριο Σιμόπουλο, ταξίδεψε παντού μέσω του διαδικτύου. Τώρα, τα δυο δείγματα της street art, διακινούνται ως δίδυμο. Από τον τοίχο μιας αυλής σχολείου, τα δυο πρότυπα για τη νεολαία κάνουν το γύρο του πλανήτη.
«Αυτοί οι δύο αθλητές, ο Τεντόγλου και ο Αντετοκούμπο, είναι πρότυπα για τα παιδιά μας. Έχουν ήθος, χαρακτήρα, προσωπικότητα, επιμονή και υπομονή, τεράστια προσπάθεια. Ως πρότυπα, μπορούν και πρέπει να παραδειγματίσουν τους νέους. Τα graffiti αυτά ξεχωρίζουν : η πιστότητα στην αποτύπωση της έκφρασης των αθλητών είναι εντυπωσιακή. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον συμπολίτη, φίλο και συνεργάτη Μάριο Σιμόπουλο. Γνωρίζω και την εκπαιδευτική του ιδιότητα εκτός από την καλλιτεχνική, και εκτίμησα τη δουλειά του από το πρώτο έργο του. Να τον ευχαριστήσω για την αφιλοκερδή προσφορά του. Πρέπει όμως να υπογραμμίσω ότι θα συνεργαστούμε και πάλι, πιο οργανωμένα και πιο συστηματικά.» είπε ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών Σίμος Δανιηλίδης.
«Ανταποδίδω τη φιλοφρόνηση του δημάρχου, αλλά χωρίς πολλά λόγια. Εξάλλου εμείς, που αγαπούμε την τέχνη του δρόμου, μιλάμε με τις εικόνες και τα δημιουργήματα μας -μετά, απλά περιμένουμε την απήχηση τους στα νεαρά παιδιά. Αν αυτή η διαδικασία έχει αντίκρισμα, τότε μόνο έχουμε πετύχει κάτι» απάντησε ο Μάριος Σιμόπουλος.
«Αν υποτεθεί πως το ζητούμενο είναι η άνοδος του επιπέδου της παιδείας συνολικά, η βελτίωση του αθλητικής παιδείας είναι σημαντικό τμήμα. Ίσως φανεί παράξενο σε πολλούς, αλλά μια εικόνα σε μια αυλή σχολείου μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο. Η ψυχολογία των παιδιών είναι μωσαϊκό : οι λεπτομέρειες κάνουν την εικόνα, όχι το αντίθετο» σχολίασε ο διευθυντής του Α’ λυκείου Πεύκων Θόδωρος Ιωαννίδης.
Ο Τριαντάφυλλος Κουσαγιαννίδης, πρόεδρος της σχολικής επιτροπής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τόνισε κάτι διαφορετικό: «Ο σεβασμός στην προσπάθεια του καλλιτέχνη είναι σημαντικό. Αντί οι τοίχοι των σχολείων μας να είναι γεμάτοι ακατάληπτα σχήματα και υβριστικά συνθήματα, μπορούν να έχουν τέτοιες εικόνες. Ο τρόπος να σταματήσει η ασχήμια είναι τα ίδια τα παιδιά, να αντιγράψουν αυτές ή να φτιάξουν τις δικές τους εικόνες».