Connect with us
Header Leaderboard Ad Code

Επικαιρότητα

ΔΕΘ: Χωρίς εκπτώσεις και ανοιχτά καταστήματα τις Κυριακές

Τι αναφέρει η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης

Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης υπενθυμίζει ότι η ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος που ίσχυε κατά την περίοδο της Δ.Ε.Θ. καθώς και το άνοιγμα των καταστημάτων τις δύο Κυριακές της Δ.Ε.Θ., δεν ισχύουν πλέον.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το καθεστώς των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων που ίσχυαν για τη Θεσσαλονίκη έχει αλλάξει.

Συγκεκριμένα,

  • Καταργείται το δεκαήμερο της εκπτωτικής περιόδου που ίσχυε κατά την χρονική διάρκεια της ΔΕΘ και αυξάνεται η χρονική διάρκεια των ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων του Νοεμβρίου και του Μαΐου από 10 σε 15 μέρες, όπως συμβαίνει στις περισσότερες περιφερειακές ενότητες της Ελλάδας, ενώ
  • Καταργείται και το άνοιγμα των καταστημάτων του Δήμου Θεσσαλονίκης τις δύο Κυριακές της ΔΕΘ.

Εφ’όσον οι εμπορικές επιχειρήσεις διαθέτουν εμπορεύματα τα οποία επιθυμούν να προσφέρουν σε χαμηλότερες τιμές, δίνεται η δυνατότητα να πραγματοποιήσουν προσφορές.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

  • Οι προσφορές συγκεκριμένων προϊόντων ή προϊόντων ορισμένης κατηγορίας πραγματοποιούνται καθ’όλη τη διάρκεια του έτους, εκτός από τις περιόδους των εκπτώσεων.
  • Κατά τη διενέργεια των προσφορών θα πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή των προϊόντων και προαιρετικά το ποσοστό της μείωσης σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία που πωλούνται τα προσφερόμενα προϊόντα.
  • Σε κάθε περίπτωση δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα (50%) του συνόλου των ειδών που διαθέτει το κατάστημα.
  • Κατά τη διάρκεια των προσφορών πρέπει να εμφανίζεται η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή του προϊόντος προκειμένου η σύγκριση τους να είναι απλή και σαφής.
  • Συμπληρωματικά μπορεί να αναφέρεται και το αντίστοιχο ποσοστό έκπτωσης στο χώρο πώλησης γενικά ή ανά προϊόν.
  • Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής.
  • Σε περίπτωση ελέγχου, θα πρέπει οι υπεύθυνοι του καταστήματος να είναι σε θέση να αποδείξουν, με κάθε πρόσφορο τρόπο, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
  • Οι πρακτικές επικοινωνίας των προσφορών διενεργούνται υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα και προαιρετικά σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement