Connect with us
Header Leaderboard Ad Code

Επικαιρότητα

1555: Ο τηλεφωνικός αριθμός για όλα τα προβλήματα των εργαζόμενων

Πάνω από 1 εκατομμύριο οι τηλεφωνικές κλήσεις μέσα σε λίγους μήνες

Στο τετραψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 1555 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων μπορούν να απευθύνονται εργαζόμενοι που θέλουν απαντήσεις σε θέματα εργασίας, ασφαλιστικών ταμείων ή και να καταγγείλουν στρεβλές εργοδοτικές συμπεριφορές.

Ήδη, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε το Υπουργείο στους έξι μήνες λειτουργίας του 1555 έχουν απαντηθεί 1.051.176 κλήσεις πολιτών

Το 97,5% των ερωτημάτων και αιτημάτων των πολιτών που επικοινώνησαν με το 1555 διεκπεραιώθηκε άμεσα είτε κατά την ώρα της κλήσης είτε μετά από λίγες ημέρες. Το υπόλοιπο 2,5% πρόκειται για σύνθετα ερωτήματα τα οποία αντιμετωπίζονται κατά προτεραιότητα και πρόκειται να απαντηθούν το προσεχές διάστημα.

•             Το σύνολο των κλήσεων προς το 1555 ανέρχεται σε 1.131.391 (ποσοστό απόκρισης 93%)

•             Ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 1,12 λεπτά.

•             O μέσος όρος των απαντημένων κλήσεων ανά ημέρα φθάνει τις 10.433.

Ο ΕΦΚΑ είναι ο φορέας που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο αριθμό κλήσεων, καθώς μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί 746.517 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του. 

Για τα θέματα αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 136.677 κλήσεις, για θέματα ΟΠΕΚΑ 124.141 κλήσεις και για θέματα Εργασιακών Σχέσεων 31.814 κλήσεις, ενώ ακολουθούν τα θέματα αρμοδιότητας ΣΕΠΕ με 7.359 κλήσεις, τα θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης με 3.205 κλήσεις και Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής με 1.463 κλήσεις. Επιπλέον, το 1555 έχει προωθήσει συνολικά 1.655 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900, η οποία παρέχει άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας.

Σημειώνεται ότι το 1555 λειτουργεί σε 24ωρη βάση, επτά ημέρες την εβδομάδα και είναι δωρεάν για όσους καλούν. 

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement