Ήδη 19.000 πολίτες έκαναν χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών
Με 6 νέες υπηρεσίες ενισχύεται η ψηφιακή διακυβέρνηση στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, που αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες της διοίκησης της Περιφέρειας. Με σκοπό το μετασχηματισμό του Οργανισμού σε e-περιφέρεια, τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών αλλά και τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της Διαφάνειας στη Δημόσια Διοίκηση.
Η Αντιπεριφέρεια Ψηφιακής Διακυβέρνησης και ο Αντιπεριφερειάρχης Άγγελος Χαριστέας, υλοποιώντας τη στρατηγική αυτή, έχουν θέσει ήδη σε λειτουργία 22 Ψηφιακές Υπηρεσίες στον τομέα των Μεταφορών και άλλες 88 Ψηφιακές Υπηρεσίες σε τομείς, όπως η Υγεία, το Περιβάλλον, η Ανάπτυξη και η Αγροτική Οικονομία σε όλη την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Από τον Απρίλιο που ξεκίνησαν να λειτουργούν οι Ψηφιακές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας 19.000 πολίτες επέλεξαν τη χρήση τους. Κάνοντας κλικ και αποφεύγοντας την ταλαιπωρία και τις ουρές.
Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής για την ενίσχυση της ψηφιακής διακυβέρνησης από τα τέλη Ιουλίου 6 νέες υπηρεσίες που ανήκουν στις Διευθύνσεις Μεταφορών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας προσφέρονται ψηφιακά.
Οι υπηρεσίες αυτές αφορούν:
•Δήλωση εγκατάστασης/απεγκατάστασης υγραεριοκίνησης σε επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης
• Αλλαγή χρώματος επιβατικού ή δίκυκλου οχήματος ιδιωτικής χρήσης
• Μεταβίβαση ενάριθμου οχήματος Επιβατικού ή Δικύκλου Ιδιωτικής Χρήσης λόγω κληρονομιάς
• Άρση ακινησίας για επανακυκλοφορία Φορτηγού οχήματος Ιδιωτικής Χρήσης
• Άρση παρακράτησης κυριότητας επιβατικού ή δικύκλου οχήματος ιδιωτικής χρήσης
• Έκδοση δελτίου στάθμευσης ΑΜΕΑ