Καθημερινά στους δρόμους της πόλης κυκλοφορούν περισσότερα από 450 λεωφορεία, σύμφωνα με τον ΟΣΕΘ
Εμπλουτίζεται σταδιακά το πρόγραμμα των δρομολογίων, σε κρίσιμες λεωφορειακές γραμμές, ώστε να μην εμφανιστούν φαινόμενα συνωστισμού.
Σύμφωνα με τον ΟΣΕΘ, η ενίσχυση των δρομολογίων αναμένεται σε σχεδόν όλες τις λεωφορειακές γραμμές, με έμφαση σε αυτές που εξυπηρετούν τη δυτική Θεσσαλονίκη, όπου εντοπίζονται τα σοβαρότερα προβλήματα.
Ενδεικτικά, προσπάθειες αποσυμφόρησης θα γίνουν για τις γραμμές 19 (Κορδελιό – Ν. Σ. Σταθμός), 20 (Μενεμένη – Αριστοτέλους), 21 (Εύοσμος – Αριστοτέλους), 23 (Ν. Σ. Σταθμός – Συκιές), 25 (Νεάπολη – Βενιζέλου), 26 (Καλλιθέα – Πλατεία Ελευθερίας), 27 (Σταυρούπολη – Πανεπιστήμιο), 29 (Πολίχνη – Αριστοτέλους), 32 (Κάτω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους), 34 (Άνω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους) κ.ά.
Όπως αναφέρει ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης πλέον καθημερινά στους δρόμους της πόλης κυκλοφορούν περισσότερα από 450 λεωφορεία όταν τον Δεκέμβριο του 2019 που ανέλαβε η νέα διοίκηση του ΟΣΕΘ ήταν μόλις και μετά βίας 320 (αύξηση μεγαλύτερη του 40%).
Ο ΟΣΕΘ κάνει λόγο για τον σχεδιασμό ενός νέου προγράμματος δρομολόγησης οχημάτων, σε κρίσιμες λεωφορειακές γραμμές, όπου παρατηρούνται φαινόμενα συνωστισμού.
Το έργο του ΟΣΕΘ για εμπλουτισμό του προγράμματος των δρομολογίων αναμένεται «να κυλήσει αβίαστα, καθώς σε λίγες εβδομάδες ο στόλος των οχημάτων που κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη αναμένεται να φτάσει στα περίπου 530 οχήματα».
«Πριν από 13 μήνες, οπότε και αναλάβαμε τη διοίκηση του ΟΣΕΘ, πρωταρχικός μας στόχος ήταν η σημαντική αύξηση του στόλου των λεωφορείων που κυκλοφορούν καθημερινά στη Θεσσαλονίκη. Με την αμέριστη βοήθεια του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αλλά και με την άριστη συνεργασία με τους παρόχους, ο στόχος αυτός επετεύχθη σε μεγάλο βαθμό. Βέβαια, αναμένεται να ενταχθούν στον ΟΑΣΘ τις επόμενες ημέρες επιπλέον οχήματα, τόσο από τη μίσθωση με leasing, όσο και από το χρησιδάνειο του Δήμου Θεσσαλονίκης», τονίζει ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Γιάννης Καλογερούδης.
«Η αύξηση του στόλου είναι πράγματι εντυπωσιακή και πλέον είμαστε σε θέση να προχωρήσουμε σε σχεδιασμό και βελτιώσεις του προγράμματος των δρομολογίων ώστε, όταν θα έχουμε χαλάρωση των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας, οι επιβάτες να μην συνωστίζονται. Ταυτόχρονα, έχουμε το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη μέρα των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη και προχωρούμε σε ενέργειες για τις μελέτες ενός ενιαίου, αυτόματου συστήματος κομίστρου, αλλά και για την ένταξη, μετά από πρωτοβουλία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, περί των 100 ηλεκτρικών λεωφορείων μέσα στην επόμενη διετία», υπογραμμίζει ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας.