Τι επισημαίνει σε ανακοίνωση η διοίκηση του Οργανισμού
«Να αποδεχθούν τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και να μην ταλαιπωρήσουν τους πολίτες με αχρείαστες κινητοποιήσεις» καλεί τα μέλη του συνδικάτου εργαζομένων η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ). Κατά τη διοίκηση, η συλλογική σύμβαση (ΣΣΕ) που έχει εγκριθεί και υπογραφεί από το υπουργείο Οικονομικών καλύπτει τις απαιτήσεις των εργαζομένων. Συγκεκριμένα -επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωση- ενώ η ΣΣΕ για το 2023 προέβλεπε μη μισθολογικές παροχές προς τους εργαζόμενους κόστους 2,15 εκατ. ευρώ, με τη φετινή εγκρίνονται 3,3 εκατ. ευρώ (+52%), ενώ οι εργαζόμενοι διεκδικούν παροχές 3,65 εκατ. (+70%).
«Σχετικά με τις υποτιθέμενες περικοπές χρημάτων που αφορούν παιδιά των εργαζομένων, τα οποία φοιτούν σε ειδικά εκπαιδευτικά ιδρύματα, καθώς και παιδιά εργαζομένων, τα οποία παρακολουθούν προγράμματα θεραπείας ειδικής αγωγής, ο ΟΑΣΘ υπογραμμίζει σε κάθε τόνο ότι αυτό δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Συγκεκριμένα, οι ανάγκες αυτές καλύπτονταν και πέρσι μέσω ειδικού λογαριασμού κοινωνικής αλληλεγγύης που περιλαμβάνεται και στη νέα εγκεκριμένη σύμβαση. Μάλιστα, το περσινό, ανάλογο κονδύλι του λογαριασμού ήταν 257.200 ευρώ. Με τη νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας το κονδύλιο αυτό αυξάνεται σε 395.400 ευρώ! Επομένως, οι συγκεκριμένες ανάγκες εξακολουθούν να καλύπτονται και με το παραπάνω» υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση της διοίκησης του ΟΑΣΘ.
Υπενθυμίζεται ότι η διοίκηση του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης (ΕΚΘ), με χθεσινή ανακοίνωσή της, κατήγγειλε -μεταξύ άλλων- εμπαιγμό της κυβέρνησης προς τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ, επισημαίνοντας πως «την ώρα που η διοίκηση του Οργανισμού αλλά και τα κυβερνητικά στελέχη δεσμεύονται για συγκεκριμένες συμφωνηθείσες ενέργειες προς το Συνδικάτο Εργαζομένων του Οργανισμού, την ίδια στιγμή επιλέγουν την μέθοδο του αιφνιδιασμού των εργαζομένων. Η υπομονή των συναδέλφων μας στον ΟΑΣΘ εξαντλήθηκε. Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι είναι η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που απεστάλη από πλευράς Διοίκησης και υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και ήταν τροποποιημένη σε σχέση με όσα συμφωνήθηκαν στις αρχές Ιουνίου, αποτέλεσμα αμοιβαίων υποχωρήσεων όλων των εμπλεκόμενων πλευρών».