Connect with us
Header Leaderboard Ad Code

Επικαιρότητα

Γ.Σκόδρας: Σύντομα άλλα 50 λεωφορεία στον δρόμο

Ο Οργανισμός ξεκίνησε και αναζητά την είσπραξη των προστίμων, που έχουν επιβληθεί ήδη από το 2016

«Προσπαθούμε ακόμα να αντιμετωπίσουμε μια κουλτούρα “δεν πληρώνω” που είχε καλλιεργηθεί με πρόσχημα την εξυπηρέτηση των ανέργων, στα χρόνια πριν αναλάβουμε εμείς τη διοίκηση του ΟΑΣΘ. Οι άνεργοι λοιπόν, συνεχίζουν να εξυπηρετούνται δωρεάν με την κάρτα ανεργίας τους, ενώ πλέον και σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε στο παρελθόν, το κράτος είναι συνεπές στην κάλυψη της κοινωνικής πολιτικής που ασκείται μέσω του ΟΑΣΘ. Εμείς τώρα, οφείλουμε να περιορίσουμε την εισιτηριοδιαφυγή και αυτό επιχειρούμε τόσο με το σποτ στο οποίο μετέχουν γνωστοί αθλητές και τους ευχαριστούμε, όσο και με την αυστηροποίηση των ελέγχων.»

Τα παραπάνω ανέφερε ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ κ. Γιώργος Σκόδρας, μιλώντας σήμερα στο Radio North 98 και πρόσθεσε: «Εκτός από τον στάσιμο ελεγκτή, ταυτόχρονα συνεχίζονται και θα ενταθούν ακόμη περισσότερο οι αιφνιδιαστικοί έλεγχοι και επιπλέον θα ξεκινήσουμε σύντομα, πιλοτικά, ανάλογα και με την εξέλιξη της πανδημίας, να ανοίξουμε την μπροστινή πόρτα των λεωφορείων, ώστε η άνοδος να επιτρέπεται μόνο από αυτήν και ο οδηγός να έχει μια εποπτική δυνατότητα. Να συμπληρώσω ότι ο Οργανισμός ξεκίνησε και αναζητά την είσπραξη των προστίμων, που έχουν επιβληθεί ήδη από το 2016, γιατί είχαν μείνει στα αζήτητα και μιλάμε για αρκετές δεκάδες χιλιάδων ευρώ. Η παράκληση μου προς τους συμπολίτες μας είναι πριν τα πρόστιμα πάνε και βεβαιωθούν στην αρμόδια ΔΟΥ να έρθουν στο Οργανισμό και να εξοφλήσουν το παλιό πρόστιμο, διότι αν πάει στη ΔΟΥ αρχίζει να τοκίζεται.»

Αναφορικά με την πανδημία και τις διαμαρτυρίες που ακούγονται για λεωφορεία χωρίς παράθυρα ο κ. Σκόδρας σημείωσε:

Ο Πρόεδρος του ΟΑΣΘ τόνισε ότι θα εφαρμοστεί χωρίς εκπτώσεις η απόφαση του οργανισμού, να επιστρέψουν εργαζόμενοι από τα γραφεία στο τιμόνι, αφού είχαν προσληφθεί άλλωστε ως οδηγοί: «Φτάσαμε στο σημείο να έχουμε λεωφορεία και να μας λείπουν οι οδηγοί. Διαπιστώνοντας ότι έχουμε 194 εργαζόμενους με ενεργό επαγγελματικό δίπλωμα στα γραφεία, δεν ήταν λογικό να κινηθούμε πρώτα σ` αυτή τη “δεξαμενή”;»

Ο ίδιος ανέφερε ότι βρίσκεται στο στάδιο δοκιμής η λειτουργία ηλεκτρονικού Κέντρου Ελέγχου των λεωφορείων και των δρομολογίων, ενώ έχει ανατεθεί σε τμήμα του Διεθνούς Πανεπιστημίου, μαζί με ομάδα εργασίας του Οργανισμού, η αξιολόγηση των παροπλισμένων οχημάτων, ενώ παράλληλα γίνεται και από ιδιωτική εταιρία,η ίδια δουλειά. Έχουμε εντοπίσει ήδη και έχουμε ολοκληρώσει ήδη για 50 οχήματα την πλήρη αναδιάρθρωση για να μπορέσουν να βγουν στο δρόμο.»

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement