Connect with us
Header Leaderboard Ad Code

Επικαιρότητα

ΟΑΣΘ: Μίσθωση 80 νέων λεωφορείων – Έρχονται mini van και mini bus για ΑμεΑ

Ο Οργανισμός προχωρά στη μίσθωση νέων mini bus των 30 θέσεων που θα εξυπηρετούν περιοχές με στενούς δρόμους

Το επιχειρησιακό σχέδιο ανάταξης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) και τον σύγχρονο εξοπλισμό του, παρουσίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, καθηγητής Γιώργος Σκόδρας στη διάρκεια της συνεδρίασης του Δ.Σ της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕΔΚΜ).

Στο πλαίσιο ενημέρωσης – συζήτησης με τους δημάρχους ο κ. Σκόδρας παρουσίασε μια ολοκληρωμένη τεχνοκρατική εισήγηση, εστιάζοντας στις προσπάθειες εκσυγχρονισμού του φορέα αστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης, στη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ με τα 125 νέα λεωφορεία που εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό της περιαστικής ζώνης του νομού, αλλά και στα επόμενα βήματα που θα γίνουν, όπως και στα νέα προϊόντα που σχεδιάζονται.

Στο πλαίσιο αυτό, ανακοίνωσε την άμεση λειτουργία Κέντρου Διοίκησης και Διαχείρισης της κυκλοφορίας, που θα χρηματοδοτηθεί από ίδιους πόρους του ΟΑΣΘ, την επέκταση των έξυπνων στάσεων και την καθιέρωση ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Χαρακτήρισε μεγάλη τομή για την αστική συγκοινωνία τη μίσθωση 49 μεταχειρισμένων λεωφορείων, λέγοντας ότι «ήταν η πλέον ενδεδειγμένη λύση για να ενισχυθεί άμεσα ο στόλος του Οργανισμού». Παραδέχθηκε ότι δεν έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα, αλλά είπε ότι ο ΟΑΣΘ δεν καθυστερεί πιά και πως έχει βελτιωθεί σημαντικά η συνέπεια των λεωφορείων.

Σκόδρας: Μισθώνονται νέα λεωφορεία

Κατά την παρουσίαση του ο πρόεδρος και διευθύνον σύμβουλος του ΟΑΣΘ κ. Σκόδρας αναφέρθηκε και στα επόμενα βήματα του Οργανισμού για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού και των ευπαθών ομάδων όπως τα ΑμεΑ.

“Ενεργοποιούμε” είπε, “τη μίσθωση 80 ακόμη λεωφορείων για να καλύψουμε τις ανάγκες που θα προκύψουν σε καθημερινή βάση, λόγω απόσυρσης των παλιών. Ταυτόχρονα, προχωράμε στη μίσθωση νέων mini bus των 30 θέσεων που θα εξυπηρετούν περιοχές με στενούς δρόμους, αλλά και mini van για ΑμεΑ. Στόχος μας είναι να διπλασιάσουμε τον αριθμό των οχημάτων για ΑΜεα από 3 σε 6 και να διπλασιάσουμε και τον αριθμό των στάσεων που ενεργοποιούνται με τηλεχειριστήριο για ανθρώπους με προβλήματα όρασης, από 20 σε 40».

Σημείωσε, παράλληλα, ότι στο πλαίσιο του σχεδίου ανάταξης για τη διασφάλιση εξοπλισμού στον ΟΑΣΘ προχωρά η προμήθεια 1.000 – 1.200 λεωφορείων, τόσο για την Αθήνα, όσο και για την Θεσσαλονίκη. Ο διαγωνισμός θα σπάσει σε δύο κομμάτια και το ένα εξ΄ αυτών θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και το άλλο από την ΕτΕπ.

Ο κ. Σκόδρας τόνισε, ακόμη, ότι το σχέδιο αυτό δίνει τη δυνατότητα να αναταχθεί ο ΟΑΣΘ και να εφαρμόσει ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό επενδυτικού σχεδίου για την εξυγίανση του, με σαφείς στόχους και χρονοδιαγράμματα που θα τα τηρεί. “Θέλουμε να αποδείξουμε ότι ο ΟΑΣΘ μπορεί και θέλει να προσφέρει μια αστική συγκοινωνία που να αξίζει στη Θεσσαλονίκη” σχολίασε ο πρόεδρος κ. Σκόδρας.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement