Οι δύο ειδικές διαδρομές Ωραιόκαστρο και Μεσαίο, με μήκος 23,48 και 20,10 χιλιόμετρα αντίστοιχα, δεν έχουν χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν σε αγώνες
Το Ράλι Ακρόπολις ανήκει στο παρελθόν και οι πρωταγωνιστές του πανελληνίου πρωταθλήματος ράλι χώματος έχουν στρέψει την προσοχή τους στον επόμενο γύρο του θεσμού. Μετά από τα Ράλι Φθιώτιδος και Κορίνθου οι διεκδικητές του φετινού τίτλου ετοιμάζονται για την 3η αναμέτρηση της χρονιάς που είναι το 54ο Ράλι ΔΕΘ.
Ο αγώνας που διοργανώνει ο Α.Ο.Θ. έχει τεράστια σημασία όσον αφορά τη μάχη του πρωταθλήματος. Ο αγώνας είναι καινούργιος για όλους, αφού οι δύο ειδικές διαδρομές Ωραιόκαστρο και Μεσαίο, με μήκος 23,48 και 20,10 χιλιόμετρα αντίστοιχα, είναι νέες και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν σε αγώνες. Μάλιστα, ο βαθμός δυσκολίας αναμένεται να είναι ακόμα μεγαλύτερος, αφού τις ημέρες του αγώνα προβλέπονται έντονες βροχοπτώσεις στην περιοχή.
Το φετινό Ράλι ΔΕΘ θα έχει δύο σκέλη. Το πρώτο σκέλος θα διεξαχθεί το ερχόμενο Σάββατο σε ασφάλτινες διαδρομές, όπου θα πάρουν μέρος 44 πληρώματα, ενώ την Κυριακή 10 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί ο χωμάτινος γύρος του πρωταθλήματος στο οποίο θα πάρουν μέρος 21 πληρώματα. Οι διοργανωτές, ωστόσο, περίμεναν περισσότερα πληρώματα σε αυτή την κατηγορία, όμως η ανυπαρξία χωμάτινων αγώνων στη Β. Ελλάδα τα τελευταία χρόνια αδράνησαν το ενδιαφέρον πολλών οδηγών.
Το χωμάτινο σκέλος αναμένεται να συγκεντρώσει τεράστιο ενδιαφέρον, αφού θα πάρουν μέρος σημαντικά ονόματα, όπως Κεχαγιάς-Τσαουσόγλου (On Sale Rally Team), Αλέξανδρος Τσουλόφτας (VW Polo GTI Rally2) και Σίμος Γαλαταριώτης (VW Polo GTI Rally2), ενώ ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η παρουσία του δύο φορές πρωταθλητή Ελλάδας και προέδρου του Α.Ο.Θ, Σωκράτη Τσολακίδη (Skoda Fabia Rally2).
Πηγή-φωτογραφίας: ΑΠΕ-ΜΠΕ