Τι λέει ο υφυπουργός Υποδομών για το Flyover
Στο Μετρό Θεσσαλονίκης αλλά και στην κατασκευή του Flyover αναφέρεται, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξη του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος,
Ειδικότερα, για το Μετρό Θεσσαλονίκης δηλώνει ότι θα παραδοθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2024, ενώ για το έργο της νέας περιφερειακής Θεσσαλονίκη Flyover υπογραμμίζει ότι «με την ολοκλήρωσή του θα επιτευχθεί ο διπλασιασμός των αυτοκινήτων εξυπηρέτησης ανά ώρα, στα 10.000 ανά κατεύθυνση».
«Το μετρό, όπως έχουμε διαβεβαιώσει πολλές φορές τόσο ο ίδιος, από τον Ιούνιο που ανέλαβα αυτή τη θέση, όσο και ο υπουργός ο κ. Σταϊκούρας, κυρίως όμως, ο πρωθυπουργός, που παρακολουθεί το έργο εκ του σύνεγγυς, και ως βουλευτής Θεσσαλονίκης, θα ολοκληρωθεί εντός του δεύτερου εξαμήνου του 2024. Οι εικασίες για περαιτέρω καθυστέρηση δεν ευσταθούν. Πώς όμως να βγάλεις τη δυσπιστία από το μυαλό των Θεσσαλονικέων, και όχι μόνο, μετά από τέτοια ταλαιπωρία, όταν μάλιστα η όλη υπόθεση έχει καταγραφεί σαν ανέκδοτο; Με στεναχωρεί αυτό ως Θεσσαλονικιό και ως άνθρωπο με εμπλοκή στο έργο, αλλά το κατανοώ», λέει συγκεκριμένα ο κ.Ταχιάος.
Οσο για το Flyover υποστηρίζει στη συνέντευξή του πως «η Θεσσαλονίκη αντιμετωπίζει σοβαρότατο κυκλοφοριακό πρόβλημα και το Flyover είναι ένα έργο το οποίο θα βοηθήσει στη διαχείρισή του. Αποσκοπεί στην αναβάθμιση της υπάρχουσας περιφερειακής οδού μέσω της αύξησης της κυκλοφοριακής ικανότητάς της στο διπλάσιο, στην θεαματική βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας, στην μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της οδού και στην ενοποίηση της πόλης με τον πνεύμονα του Κέδρινου Λόφου.
Έτσι, με την ολοκλήρωσή του θα επιτευχθεί ο διπλασιασμός των αυτοκινήτων εξυπηρέτησης ανά ώρα, στα 10.000 ανά κατεύθυνση, θα μειωθούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακος και η ηχορύπανση, θα εξασφαλίσουμε την γρήγορη και ασφαλή πρόσβαση προς ΠΑΘΕ, Εγνατία Οδό, Αεροδρόμιο Μακεδονία και Χαλκιδική, θα μειώσουμε τον χρόνο μετακίνησης στο εσωτερικό της Θεσσαλονίκης, θα μειώσουμε τα ατυχήματα και τέλος, θα μειώσουμε και το λειτουργικό κόστος».