Υποτονική η κίνηση στα καταστήματα της Δυτ.Θεσσαλονίκης λόγω click away
Οι καταναλωτές μόνο …έβλεπαν και δεν ψώνιζαν λένε οι καταστηματάρχες
Η πρώτη εβδομάδα επανέναρξης του λιανεμπορίου, με τη μέθοδο του click away, σίγουρα δεν κύλησε όπως θα επιθυμούσαν οι καταστηματάρχες της δυτικής Θεσσαλονίκης. Οι καταναλωτές μπορεί να κυκλοφορούσαν στους δρόμους, όμως περισσότερο …έβλεπαν τις βιτρίνες, παρά ψώνιζαν.
Τα καταστήματα σήκωσαν ρολά την περασμένη Δευτέρα, 12 Απριλίου, και άρχισαν να εξυπηρετούν με click away, ωστόσο η συγκεκριμένη μέθοδος δεν φαίνεται να αποδίδει για ορισμένα προϊόντα τα οποία οι καταναλωτές χρειάζεται να δοκιμάσουν προτού τα αγοράσουν, όπως για παράδειγμα τα ρούχα ή τα παπούτσια.
Παρά την κινητικότητα που παρατηρήθηκε την περασμένη εβδομάδα στους εμπορικούς δρόμους της δυτικής Θεσσαλονίκης, η κίνηση εντός των καταστημάτων ήταν υποτονική. Και αυτή την εβδομάδα τα ψώνια θα γίνουν με τον ίδιο τρόπο, ωστόσο οι έμποροι ευελπιστούν ότι σύντομα θα ισχύσει το «click-inside», επιτρέποντας τις αγορές εντός του καταστήματος για να γίνει τζίρος πριν από το Πάσχα.
Όπως λέει στο ditika.gr η Μαρία Θεοδωσιάδου, ιδιοκτήτρια καταστήματος ένδυσης «η κίνηση στην αγορά είναι χλιαρή. Ζητάμε να ανοίξουμε κανονικά με μέτρα προστασίας, με τους αναγκαίους περιορισμούς σε αριθμό καταναλωτών ανά τετραγωνικό και με αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα. Οι πολίτες μόνο βλέπουν τις βιτρίνες αφού δεν μπορούν να δοκιμάζουν ενδύματα και υποδήματα».