Connect with us
Header Leaderboard Ad Code

Δήμος Ωραιοκάστρου

Ευρωπαϊκή συνάντηση 4 σχολείων στο 2ο ΓΕΛ Ωραιοκάστρου στο πλαίσιο Erasmus+

Στη συνάντηση συμμετείχαν μαθητές από σχολεία από Ελλάδα, Βουλγαρία, Ιταλία και Ρουμανία

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση σχολείων από Ελλάδα, Βουλγαρία, Ιταλία και Ρουμανία που διοργανώθηκε με ευθύνη του 2ου ΓΕΛ Ωραιοκάστρου από 18-22 Μαρτίου 2002 στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ “Women Independence Network – WIN!”

Στην συνάντηση συμμετείχαν 22 μαθητές/τριες των ξένων σχολείων και 30 μαθητές/τριες από το 2ο ΓΕΛ Ωραιοκάστρου καθώς και 8  + 8 εκπαιδευτικοί αντίστοιχα.

Στην συνάντηση  υπήρξε συζήτηση για τα δικαιώματα της γυναίκας, ανταλλαγή απόψεων για τα έμφυλα στερεότυπα  και τις γυναικοκτονίες που συνεχώς αυξάνονται και σε ευρωπαικές χώρες. Πραγματοποιήθηκαν δράσεις που στόχο είχαν τον προβληματισμό, την ενημέρωση αλλά και την ευαισθητοποίηση τόσο των μαθητών/τριών αλλά και της κοινωνίας γενικότερα σε θέματα όπως, ο καρκίνος του μαστού κ.ά. Επίσης, με τις δράσεις αυτές οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τις απόψεις τους, τις πιθανές εμπειρίες τους αλλά να δηλώσουν την πρόθεσή τους να προτείνουν και να διεκδικήσουν αυτό που τους/τις ανήκει

Από τις  δράσεις αξίζει να αναφερθούν η:

  1. Συνδιοργάνωση στο κτίριο Παύλου Μελά στο Παλαιόκαστρο, εκδήλωσης ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού από τον Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» Ν. Θεσσαλονίκης και με την παρουσία της προέδρου του συλλόγου κ Κούλας Δερεκενάρη.
  2. Συνδιοργάνωση εκδήλωσης στο Πολιτιστικό Κέντρο Μονολόφου, με τον Σύλλογο Γυναικών Ωραιοκάστρου «Η Αρίστη», όπου μαθητές/τριες όλων των σχολείων γεύθηκαν παραδοσιακά εδέσματα και είχαν την ευκαιρία να ακούσουν από την Αννα Συμεωνίδου Παπαδοπούλου, μελισσοκόμο τον κύκλο ζωής των μελισσών, μιας κατεξοχήν γυναικοκρατούμενης κοινωνίας.
  3. Οργάνωση του Gender Lightbulb moment όπου οι μαθητές/τριες συνειδητοποιούν ότι αντιμετωπίζονται διαφορετικά λόγω του φύλου τους. Καταγράφοντας την εμπειρία τους μπόρεσαν να συνειδητοποιήσουν και να μοιραστούν την πρώτη στιγμή που η οικογένεια, ο περίγυρος ή το σχολικό περιβάλλον τους συμπεριφέρθηκαν διαφορετικά ή έκαναν διακρίσεις λόγω του φύλου τους, έγινε συζήτηση για τα στερεότυπα και τι μπορεί να κάνει το σχολείο για να ξεπεραστούν.
  4. Δραστηριότητα STEM: Συμμετείχαν 35 μαθητές, που δημιούργησαν δυο μειτκά STEM τμηματα και σε κάθε τμήμα οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες των 4-5 μαθητών/τριών. Αφού έγινε μια παρουσίαση των STEM δραστηριοτήτων οι μαθητές/τριες ακολούθησαν το φύλλο εργασίας που τους δόθηκε και το οποίο αποτελούνταν απο τα μέρη. Σε κάθε ένα μέρος του φύλλου εργασίας  οι μαθητές/τριες έκανan Μια πρόβλεψη και μετά επιβεβαίωναν ή οχι , χρησιμοποιώντας μια προσωμοίωση απο το PHET Colorado. Τέλος, οι μαθητές/τριες είχαν την δυνατότητα να πειραματιστούν χρησιμοποιώντας υλικά του σχολείου (καλώδια, μπαταρίες κ.ά). Σημαντική η υψηλή συμμετοχή των μαθητριών στην δραστηριότητα STEM.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement